- Określenie stanowiska
- Kierownik gospodarczy.
- Wymiar pracy: 1 etat.
- Rodzaj umowy - umowa o pracę.
- Wymagania formalne
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki: ekonomiczny, zarządzania, menadżerski,
- minimum pięcioletnie doświadczenie stanowisku kierowniczym;
- praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego oraz urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe
- samodzielność, rzetelność, skrupulatność, odpowiedzialność.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Zapewnienie stanu bezpieczeństwa technicznego i pełnosprawności użytkowej obiektu szkolnego.
- Realizowanie zadań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w placówce.
- Nadzorowanie dyscypliny pracy obsługi szkoły.
- Prowadzenie ksiąg kontroli i zaleceń
- Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej obiektu oraz dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły.
- Przewidywanie i planowanie wszelkich prac związanych z remontami, naprawami, modernizacją i rozszerzaniem funkcji obiektu
- Podejmowanie współpracy z przedsiębiorcami i firmami
- Realizowanie wszystkich koniecznych prac konserwacyjnych, bieżących napraw, usprawnień w funkcjonowaniu obiektu
- Planowanie i dokonywanie zakupów środków czystości oraz materiałów potrzebnych do realizacji bieżących napraw i remontów.
- Organizacja pracy i dbanie o sprzęt techniczny wykorzystywany do wykonywania pomoce dydaktycznych.
- Nadzorowanie przygotowania imprez i uroczystości od strony technicznej.
- Dbanie o konserwację i zabezpieczenie mienia szkolnego.
- Elektroniczna obsługa spisu inwentarza szkoły oraz przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji.
- Prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie sprawozdań dot. systemów energetycznych, cieplnych, telefonicznych i internetowych.
- Nadzorowanie porządku i bezpieczeństwa na obiektach sportowych i terenach zielonych.
- Obsługa Systemu Elektronicznej Wymiany Informacji z Toruńskim Centrum Usług Wspólnych w zakresie faktury zakupowe i sprzedażowe
- Przygotowywanie i ewidencja umów najmu pomieszczeń.
- Dokonywanie procesów związanych z przetargami i zapytaniami ofertowymi.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły.
- Informacja o warunkach pracy:
- Czas pracy: 40 godzin tygodniowo.
- Usytuowanie stanowiska pracy: parter budynku jednopiętrowego.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- dokumenty potwierdzające wykształcenie;
- dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje;
- dokumenty potwierdzające zatrudnienie;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku;
- wskazane referencje od dotychczasowych pracodawców.
- Termin i miejsce składania dokumentów
- Inne informacje
nowe ogłoszenie
Witamy na stronie BIP Szkoły Podstawowej nr 23 w Toruniu
Witamy na stronie
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 23
im. Kawalerów Orderu Uśmiechu ogłasza nabór
na wolne stanowisko kierownika gospodarczego
Dokumenty aplikacyjne: podanie o pracę lub list motywacyjny oraz życiorys (CV) powinny
być opatrzone klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922)".
Dokumenty należy składać do 18 maja 2018 r. godz. 12:00 w sekretariacie Szkoły
Podstawowej Nr 23 w Toruniu, ul. Osikowa 11 lub listownie na adres: Szkoła Podstawowa
Nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej
telefonicznie. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne
nie będą rozpatrywane.
Publikacja dnia: 27.04.2018
Dokument z dnia: 27.04.2018
Dokument oglądany razy: 2268