A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
SP 23 Toruń
SP 23 Toruń
BIP.gov.pl
    To jest wersja archiwalna z dnia: 09.08.2019, zmieniona z powodu:
    oferta

    PRZETARGI

    INFORMACJE O PRZETARGACH

                                                                          Toruń,  08.08.2019 r. 

         

                                                      ZAPYTANIE  OFERTOWE

     

    Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu mieszcząca się w Toruniu przy ul. Osikowej 11 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie dobudowy wiatrołapu pod nazwą:                       „ Modernizacja wejścia do przedszkola przy SP nr 23”

    1. Opis przedmiotu zamówienia. 

    1. Wiatrołap oszklony w konstrukcji aluminiowej. 

      1. Wiatrołap- ściany przeszklone ALMATEX w konstrukcji z profili aluminiowych. Szkoło bezpieczne.

      2. Dach- szyby hartowane grubości 6mm zespolone ze szkłem bezpiecznym 44.2.daszek powinien mieć konstrukcję umożliwiającą przeniesienie ewentualnych obciążeń. 

     

    Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez Wykonawcę powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.  

    II.  Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:

    1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  + wersja elektroniczna (format pdf),

    2)  przedmiar robót  + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),

    3)  kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),

    4)  informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  

     

    Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w  2 egz.  

    III.  Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

    1. przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne,   (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).

    IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.

    V.   Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:

    1. spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907,  z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 

     

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia

    VI.   Termin i miejsce składania ofert

    Oferty należy złożyć do 23.08. 2019 r w Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń w sekretariacie szkoły do godz. 15.00

    Bliższych informacji udziela Kierownik Gospodarczy  SP nr 23 Miłosz Materna, tel. 607-773-258

     

    VII. Kryteria oceny ofert

    1. cena oferty

    2. wizytowanie budynku/ ocena warunków na miejscu 

     

    IX. Załączniki

    1. Wzór umowy

    2. Skan projektu. 


     

                                                  

                             

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

    UMOWA  Nr ……. 2019 

     

    Zawarta w dniu  ............................................  w Toruniu pomiędzy:

    Szkołą Podstawową nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń 

    reprezentowanym przez: 

    Iwonę Muszyńską  - Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 23

    zwanym dalej „Zamawiającym”,

    a  

     

    reprezentowaną przez:

    -   Prezesa

     

    zwaną dalej „Wykonawcą” 

     

                                                                              § 1

                    

    1.  Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania  budowę i montaż wiatrołapu wejścia do przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 23 w Toruniu. 

    2.   W skład przedmiotu umowy wchodzi realizacja wraz z montażem wiatrołapu na podstawie projektu stanowiącego załącznik do umowy: 

    2.1.       Wiatrołap- ściany przeszklone ALMATEX w konstrukcji z profili aluminiowych. Szkoło bezpieczne.

    1. Dach- szyby hartowane grubości 6mm zespolone ze szkłem bezpiecznym 44.2.daszek powinien mieć konstrukcję umożliwiającą przeniesienie ewentualnych obciążeń. 

    3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.

    4.  Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności:

    1. spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907,  z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 

     

    1. Nazwa i rodzaj zadania zostanie przez Wykonawcę ustalona na podstawie zakresu wykonanego projektu zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, 

     

    1. Posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, a także uzgodnienie ze Szkołą Podstawową nr 23 całości zaprojektowanych rozwiązań,

     

    1. zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania,

                                                                      § 2

    1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższą pracę własnymi siłami, przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do wykonania niniejszej umowy.

     

    1. Powierzenie wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej może nastąpić jedynie za   uprzednią zgodą Zamawiającego.

     

                                                                             § 3

     

    Termin wykonania przedmiotu umowy:  …………………………………………………………………..

     

                                                                             § 4

     

    1. Wynagrodzenie za wykonanie powierzonej pracy ma charakter ryczałtowy i wynosi               zł  brutto   

         ( słownie:   dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych  00/100 ).                                                                                                                                                                                                   

    Cena zawiera podatek VAT.

     

    2. Zapłata faktury nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy nr  .............................................................................................................

                                                                                          

                                                                            § 5

            

    1. Strony postanawiają, że przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy opisany    w § 1 umowy .

     

    1. Miejscem odbioru przedmiotu umowy jest siedziba Zamawiającego

     

    1. Odbioru przedmiotu umowy dokona Zamawiający. 

            

    1. Zamawiający niezwłocznie przystąpi do czynności odbioru przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia wad Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę  o dostrzeżonych wadach.

                                                        

                                                                             § 6

     

    Odpowiedzialność za wady:

     

    1.  Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie o wadach   przedmiotu umowy w ciągu 21 dni od dnia ich ujawnienia.

     

    2.  Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od powiadomienia usunąć na własny koszt wady lub błędy w przedmiocie umowy. Wyjaśnianie tych błędów odbędzie się pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i realizatorem robót.

     

    1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za skutki wad przedmiotu umowy powstałych z jego winy, a powodujących dodatkowe nieuzasadnione koszty z punktu widzenia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego.

    2. Okres gwarancji i rękojmi na roboty wynosi 36 miesiące  od daty odbioru końcowego.

                            

                                                                             § 7

     

    1. Strony zastrzegają możliwość stosowania kar umownych.

     

    1. Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:

     

    1) w przypadku wykonania przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub niezupełny,  w szczególności, jeżeli w związku z tym zajdzie konieczność wykonania przez realizatora robót  budowlanych realizowanych na podstawie kosztorysu będącego przedmiotem niniejszej umowy – robót dodatkowych lub zamiennych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną   w wysokości 20 % wartości robót dodatkowych lub zamiennych,

     

    2) w przypadku niewykonania przedmiotu umowy w określonym w § 3 terminie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1 % ustalonego wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia,

     

    3) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % ustalonego wynagrodzenia brutto,

     

    4) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % ustalonego wynagrodzenia brutto.

     

    1. Zamawiającemu, oprócz przypadków określonych w przepisach kodeksu cywilnego, przysługuje prawo odstąpienia od umowy także w przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy dłuższego niż 7 dni.

                                                                     

                                                                            § 8

     

    Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej /aneksu/ pod rygorem nieważności.

           

                                                                            § 9

     

    W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

     

                                                                            § 10

     

    Dla rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia i realizacji umowy,  strony zwracać się będą do Sądu w Toruniu.

     

                                                                           § 11

                        

    Umowę niniejszą sporządzono w  dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,  po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron. 

       

     

              Zamawiający                                                                                        Wykonawca

                        

    Projekt budowlany https://drive.google.com/open?id=182-oCYiLKWP-13vKdd1ytTBN_k1DT89R

    --------------------------------

                                                                          Toruń,  08.08.2019 r. 

         

                                                      ZAPYTANIE  OFERTOWE

     

    Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu mieszcząca się w Toruniu przy ul. Osikowej 11 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie dobudowy wiatrołapu oraz schodów  zewnętrznych do przedszkola w budynku SP 23 pod nazwą: „Modernizacja wejścia do przedszkola przy SP nr 23”

    1. Opis przedmiotu zamówienia. 

    1. Przebudowa istniejących schodów. 

      1. Schody z betonu C20/25 zbrojone stalą  A III N RB 500.

      2. Płyta gr. 15cm, 

      3. Podciagi 25 cm x 25cm zbrojone stalą A III N RB 500

      4.  Odporność  ogniowa schodów R60.

     

    Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez Wykonawcę powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.  

    II.  Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:

    1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  + wersja elektroniczna (format pdf),

    2)  przedmiar robót  + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),

    3)  kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),

    4)  informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  

     

    Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w  2 egz.  

    III.  Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

    1. przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne,   (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).

    IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.

    V.   Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:

    1. spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907,  z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 

     

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia

    VI.   Termin i miejsce składania ofert

    Oferty należy złożyć do 23.08. 2019 r w Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń w sekretariacie szkoły do godz. 15.00

    Bliższych informacji udziela Kierownik Administracyjny SP nr 23 Miłosz Materna, tel. 607-773-258

     

    VII. Kryteria oceny ofert

    1. cena oferty

    2. wizytowanie budynku/ ocena warunków na miejscu 

     

    IX. Załączniki

    1. Wzór umowy




     

                                                                          Toruń,  08.08.2019 r. 

         

                                                      ZAPYTANIE  OFERTOWE

     

    Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu mieszcząca się w Toruniu przy ul. Osikowej 11 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie dobudowy wiatrołapu oraz schodów  zewnętrznych do przedszkola w budynku SP 23 pod nazwą: „Modernizacja wejścia do przedszkola przy SP nr 23”

    1. Opis przedmiotu zamówienia. 

    1. Przebudowa istniejących schodów. 

      1. Schody z betonu C20/25 zbrojone stalą  A III N RB 500.

      2. Płyta gr. 15cm, 

      3. Podciagi 25 cm x 25cm zbrojone stalą A III N RB 500

      4.  Odporność  ogniowa schodów R60.

     

    Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez Wykonawcę powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.  

    II.  Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:

    1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  + wersja elektroniczna (format pdf),

    2)  przedmiar robót  + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),

    3)  kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),

    4)  informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  

     

    Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w  2 egz.  

    III.  Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

    1. przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne,   (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).

    IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.

    V.   Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:

    1. spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907,  z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 

     

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia

    VI.   Termin i miejsce składania ofert

    Oferty należy złożyć do 23.08. 2019 r w Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń w sekretariacie szkoły do godz. 15.00

    Bliższych informacji udziela Kierownik Administracyjny SP nr 23 Miłosz Materna, tel. 607-773-258

     

    VII. Kryteria oceny ofert

    1. cena oferty

    2. wizytowanie budynku/ ocena warunków na miejscu 

     

    IX. Załączniki

    1. Wzór umowy

                                                                          Toruń,  08.08.2019 r. 

         

                                                      ZAPYTANIE  OFERTOWE

     

    Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu mieszcząca się w Toruniu przy ul. Osikowej 11 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie dobudowy wiatrołapu oraz schodów  zewnętrznych do przedszkola w budynku SP 23 pod nazwą: „Modernizacja wejścia do przedszkola przy SP nr 23”

    1. Opis przedmiotu zamówienia. 

    1. Przebudowa istniejących schodów. 

      1. Schody z betonu C20/25 zbrojone stalą  A III N RB 500.

      2. Płyta gr. 15cm, 

      3. Podciagi 25 cm x 25cm zbrojone stalą A III N RB 500

      4.  Odporność  ogniowa schodów R60.

     

    Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez Wykonawcę powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.  

    II.  Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:

    1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  + wersja elektroniczna (format pdf),

    2)  przedmiar robót  + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),

    3)  kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),

    4)  informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  

     

    Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w  2 egz.  

    III.  Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

    1. przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne,   (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).

    IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.

    V.   Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:

    1. spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907,  z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 

     

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia

    VI.   Termin i miejsce składania ofert

    Oferty należy złożyć do 23.08. 2019 r w Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń w sekretariacie szkoły do godz. 15.00

    Bliższych informacji udziela Kierownik Administracyjny SP nr 23 Miłosz Materna, tel. 607-773-258

     

    VII. Kryteria oceny ofert

    1. cena oferty

    2. wizytowanie budynku/ ocena warunków na miejscu 

     

    IX. Załączniki

    1. Wzór umowy




     

                                                  

                             

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

    UMOWA  Nr ……. 2019 

     

    Zawarta w dniu  ............................................  w Toruniu pomiędzy:

    Szkołą Podstawową nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń 

    reprezentowanym przez: 

    Iwonę Muszyńską  - Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 23

    zwanym dalej „Zamawiającym”,

    a  

     

    reprezentowaną przez:

    -   Prezesa

     

    zwaną dalej „Wykonawcą” 

     

                                                                              § 1

                    

    1.  Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania  przebudowa schodów / wejścia do przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 23 w Toruniu. 

    2.   W skład przedmiotu umowy wchodzi przebudowa istniejących schodów na podstawie projektu stanowiącego załącznik do umowy: 

     

    1. Schody z betonu C20/25 zbrojone stalą  A III N RB 500.

    2. Płyta gr. 15cm, 

    3. Podciagi 25 cm x 25cm zbrojone stalą A III N RB 500

                Odporność  ogniowa schodów R60.

     

    3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.

    4.  Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności:

    1. spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907,  z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 

     

    1. Nazwa i rodzaj zadania zostanie przez Wykonawcę ustalona na podstawie zakresu wykonanego projektu zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, 

     

    1. Posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, a także uzgodnienie ze Szkołą Podstawową nr 23 całości zaprojektowanych rozwiązań,



     

    1. zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania,

                                                                      § 2

    1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższą pracę własnymi siłami, przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do wykonania niniejszej umowy.

     

    1. Powierzenie wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej może nastąpić jedynie za   uprzednią zgodą Zamawiającego.

     

                                                                             § 3

     

    Termin wykonania przedmiotu umowy:  …………………………………………………………………..

     

                                                                             § 4

     

    1. Wynagrodzenie za wykonanie powierzonej pracy ma charakter ryczałtowy i wynosi               zł  brutto   

         ( słownie:   dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych  00/100 ).                                                                                                                                                                                                   

    Cena zawiera podatek VAT.

     

    2. Zapłata faktury nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy nr  .............................................................................................................

                                                                                          

                                                                            § 5

            

    1. Strony postanawiają, że przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy opisany    w § 1 umowy .

     

    1. Miejscem odbioru przedmiotu umowy jest siedziba Zamawiającego

     

    1. Odbioru przedmiotu umowy dokona Zamawiający. 

            

    1. Zamawiający niezwłocznie przystąpi do czynności odbioru przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia wad Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę  o dostrzeżonych wadach.

                                                        

                                                                             § 6

     

    Odpowiedzialność za wady:

     

    1.  Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie o wadach   przedmiotu umowy w ciągu 21 dni od dnia ich ujawnienia.

     

    2.  Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od powiadomienia usunąć na własny koszt wady lub błędy w przedmiocie umowy. Wyjaśnianie tych błędów odbędzie się pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i realizatorem robót.

     

    1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za skutki wad przedmiotu umowy powstałych z jego winy, a powodujących dodatkowe nieuzasadnione koszty z punktu widzenia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego.

    2. Okres gwarancji i rękojmi na roboty wynosi 36 miesiące  od daty odbioru końcowego.

                            

                                                                             § 7

     

    1. Strony zastrzegają możliwość stosowania kar umownych.

     

    1. Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:

     

    1) w przypadku wykonania przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub niezupełny,  w szczególności, jeżeli w związku z tym zajdzie konieczność wykonania przez realizatora robót  budowlanych realizowanych na podstawie kosztorysu będącego przedmiotem niniejszej umowy – robót dodatkowych lub zamiennych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną   w wysokości 20 % wartości robót dodatkowych lub zamiennych,

     

    2) w przypadku niewykonania przedmiotu umowy w określonym w § 3 terminie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1 % ustalonego wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia,

     

    3) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % ustalonego wynagrodzenia brutto,

     

    4) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % ustalonego wynagrodzenia brutto.

     

    1. Zamawiającemu, oprócz przypadków określonych w przepisach kodeksu cywilnego, przysługuje prawo odstąpienia od umowy także w przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy dłuższego niż 7 dni.

                                                                     

                                                                            § 8

     

    Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej /aneksu/ pod rygorem nieważności.

           

                                                                            § 9

     

    W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

     

                                                                            § 10

     

    Dla rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia i realizacji umowy,  strony zwracać się będą do Sądu w Toruniu.

     

                                                                           § 11

                        

    Umowę niniejszą sporządzono w  dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,  po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron. 

       

     

              Zamawiający                                                                                        Wykonawca

                        

     

                                                                      

     



     

                                                                      

     

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Ad Min
    Publikacja dnia: 09.08.2019
    Podpisał: Marek Grzywna
    Dokument z dnia: 09.08.2019
    Dokument oglądany razy: 521
MegaBIP free (2.09)