-
Opis przedmiotu zamówienia.
-
Wiatrołap oszklony w konstrukcji aluminiowej.
-
Wiatrołap- ściany przeszklone ALMATEX w konstrukcji z profili aluminiowych. Szkoło bezpieczne.
-
Dach- szyby hartowane grubości 6mm zespolone ze szkłem bezpiecznym 44.2.daszek powinien mieć konstrukcję umożliwiającą przeniesienie ewentualnych obciążeń.
-
-
przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).
-
spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych,
-
cena oferty
-
wizytowanie budynku/ ocena warunków na miejscu
-
Wzór umowy
-
Skan projektu.
-
Dach- szyby hartowane grubości 6mm zespolone ze szkłem bezpiecznym 44.2.daszek powinien mieć konstrukcję umożliwiającą przeniesienie ewentualnych obciążeń.
-
spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych,
-
Nazwa i rodzaj zadania zostanie przez Wykonawcę ustalona na podstawie zakresu wykonanego projektu zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym,
-
Posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, a także uzgodnienie ze Szkołą Podstawową nr 23 całości zaprojektowanych rozwiązań,
-
zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania,
-
Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższą pracę własnymi siłami, przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do wykonania niniejszej umowy.
-
Powierzenie wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej może nastąpić jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego.
-
Strony postanawiają, że przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy opisany w § 1 umowy .
-
Miejscem odbioru przedmiotu umowy jest siedziba Zamawiającego
-
Odbioru przedmiotu umowy dokona Zamawiający.
-
Zamawiający niezwłocznie przystąpi do czynności odbioru przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia wad Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę o dostrzeżonych wadach.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za skutki wad przedmiotu umowy powstałych z jego winy, a powodujących dodatkowe nieuzasadnione koszty z punktu widzenia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego.
-
Okres gwarancji i rękojmi na roboty wynosi 36 miesiące od daty odbioru końcowego.
-
Strony zastrzegają możliwość stosowania kar umownych.
-
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
-
Zamawiającemu, oprócz przypadków określonych w przepisach kodeksu cywilnego, przysługuje prawo odstąpienia od umowy także w przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy dłuższego niż 7 dni.
-
Opis przedmiotu zamówienia.
-
Przebudowa istniejących schodów.
-
Schody z betonu C20/25 zbrojone stalą A III N RB 500.
-
Płyta gr. 15cm,
-
Podciagi 25 cm x 25cm zbrojone stalą A III N RB 500
-
Odporność ogniowa schodów R60.
-
-
przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).
-
spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych,
-
cena oferty
-
wizytowanie budynku/ ocena warunków na miejscu
-
Wzór umowy
-
Opis przedmiotu zamówienia.
-
Przebudowa istniejących schodów.
-
Schody z betonu C20/25 zbrojone stalą A III N RB 500.
-
Płyta gr. 15cm,
-
Podciagi 25 cm x 25cm zbrojone stalą A III N RB 500
-
Odporność ogniowa schodów R60.
-
-
przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).
-
spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych,
-
cena oferty
-
wizytowanie budynku/ ocena warunków na miejscu
-
Wzór umowy
-
Opis przedmiotu zamówienia.
-
Przebudowa istniejących schodów.
-
Schody z betonu C20/25 zbrojone stalą A III N RB 500.
-
Płyta gr. 15cm,
-
Podciagi 25 cm x 25cm zbrojone stalą A III N RB 500
-
Odporność ogniowa schodów R60.
-
-
przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).
-
spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych,
-
cena oferty
-
wizytowanie budynku/ ocena warunków na miejscu
-
Wzór umowy
-
Schody z betonu C20/25 zbrojone stalą A III N RB 500.
-
Płyta gr. 15cm,
-
Podciagi 25 cm x 25cm zbrojone stalą A III N RB 500
-
spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r., poz. 778), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych,
-
Nazwa i rodzaj zadania zostanie przez Wykonawcę ustalona na podstawie zakresu wykonanego projektu zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym,
-
Posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, a także uzgodnienie ze Szkołą Podstawową nr 23 całości zaprojektowanych rozwiązań,
-
zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania,
-
Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższą pracę własnymi siłami, przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do wykonania niniejszej umowy.
-
Powierzenie wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej może nastąpić jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego.
-
Strony postanawiają, że przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy opisany w § 1 umowy .
-
Miejscem odbioru przedmiotu umowy jest siedziba Zamawiającego
-
Odbioru przedmiotu umowy dokona Zamawiający.
-
Zamawiający niezwłocznie przystąpi do czynności odbioru przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia wad Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę o dostrzeżonych wadach.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za skutki wad przedmiotu umowy powstałych z jego winy, a powodujących dodatkowe nieuzasadnione koszty z punktu widzenia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego.
-
Okres gwarancji i rękojmi na roboty wynosi 36 miesiące od daty odbioru końcowego.
-
Strony zastrzegają możliwość stosowania kar umownych.
-
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
-
Zamawiającemu, oprócz przypadków określonych w przepisach kodeksu cywilnego, przysługuje prawo odstąpienia od umowy także w przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy dłuższego niż 7 dni.
oferta
PRZETARGI
INFORMACJE O PRZETARGACH
Toruń, 08.08.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu mieszcząca się w Toruniu przy ul. Osikowej 11 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie dobudowy wiatrołapu pod nazwą: „ Modernizacja wejścia do przedszkola przy SP nr 23”
Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez Wykonawcę powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.
II. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych + wersja elektroniczna (format pdf),
2) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
3) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
4) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w 2 egz.
III. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
V. Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia
VI. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy złożyć do 23.08. 2019 r w Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń w sekretariacie szkoły do godz. 15.00
Bliższych informacji udziela Kierownik Gospodarczy SP nr 23 Miłosz Materna, tel. 607-773-258
VII. Kryteria oceny ofert
IX. Załączniki
UMOWA Nr ……. 2019
Zawarta w dniu ............................................ w Toruniu pomiędzy:
Szkołą Podstawową nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń
reprezentowanym przez:
Iwonę Muszyńską - Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 23
zwanym dalej „Zamawiającym”,
a
reprezentowaną przez:
- Prezesa
zwaną dalej „Wykonawcą”
§ 1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania budowę i montaż wiatrołapu wejścia do przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 23 w Toruniu.
2. W skład przedmiotu umowy wchodzi realizacja wraz z montażem wiatrołapu na podstawie projektu stanowiącego załącznik do umowy:
2.1. Wiatrołap- ściany przeszklone ALMATEX w konstrukcji z profili aluminiowych. Szkoło bezpieczne.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.
4. Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności:
§ 2
§ 3
Termin wykonania przedmiotu umowy: …………………………………………………………………..
§ 4
1. Wynagrodzenie za wykonanie powierzonej pracy ma charakter ryczałtowy i wynosi zł brutto
( słownie: dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 00/100 ).
Cena zawiera podatek VAT.
2. Zapłata faktury nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy nr .............................................................................................................
§ 5
§ 6
Odpowiedzialność za wady:
1. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie o wadach przedmiotu umowy w ciągu 21 dni od dnia ich ujawnienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od powiadomienia usunąć na własny koszt wady lub błędy w przedmiocie umowy. Wyjaśnianie tych błędów odbędzie się pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i realizatorem robót.
§ 7
1) w przypadku wykonania przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub niezupełny, w szczególności, jeżeli w związku z tym zajdzie konieczność wykonania przez realizatora robót budowlanych realizowanych na podstawie kosztorysu będącego przedmiotem niniejszej umowy – robót dodatkowych lub zamiennych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % wartości robót dodatkowych lub zamiennych,
2) w przypadku niewykonania przedmiotu umowy w określonym w § 3 terminie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1 % ustalonego wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia,
3) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % ustalonego wynagrodzenia brutto,
4) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % ustalonego wynagrodzenia brutto.
§ 8
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej /aneksu/ pod rygorem nieważności.
§ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
§ 10
Dla rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia i realizacji umowy, strony zwracać się będą do Sądu w Toruniu.
§ 11
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Zamawiający Wykonawca
Projekt budowlany https://drive.google.com/open?id=182-oCYiLKWP-13vKdd1ytTBN_k1DT89R
--------------------------------
Toruń, 08.08.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu mieszcząca się w Toruniu przy ul. Osikowej 11 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie dobudowy wiatrołapu oraz schodów zewnętrznych do przedszkola w budynku SP 23 pod nazwą: „Modernizacja wejścia do przedszkola przy SP nr 23”
Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez Wykonawcę powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.
II. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych + wersja elektroniczna (format pdf),
2) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
3) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
4) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w 2 egz.
III. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
V. Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia
VI. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy złożyć do 23.08. 2019 r w Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń w sekretariacie szkoły do godz. 15.00
Bliższych informacji udziela Kierownik Administracyjny SP nr 23 Miłosz Materna, tel. 607-773-258
VII. Kryteria oceny ofert
IX. Załączniki
Toruń, 08.08.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu mieszcząca się w Toruniu przy ul. Osikowej 11 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie dobudowy wiatrołapu oraz schodów zewnętrznych do przedszkola w budynku SP 23 pod nazwą: „Modernizacja wejścia do przedszkola przy SP nr 23”
Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez Wykonawcę powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.
II. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych + wersja elektroniczna (format pdf),
2) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
3) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
4) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w 2 egz.
III. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
V. Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia
VI. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy złożyć do 23.08. 2019 r w Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń w sekretariacie szkoły do godz. 15.00
Bliższych informacji udziela Kierownik Administracyjny SP nr 23 Miłosz Materna, tel. 607-773-258
VII. Kryteria oceny ofert
IX. Załączniki
Toruń, 08.08.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu mieszcząca się w Toruniu przy ul. Osikowej 11 prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie dobudowy wiatrołapu oraz schodów zewnętrznych do przedszkola w budynku SP 23 pod nazwą: „Modernizacja wejścia do przedszkola przy SP nr 23”
Do wszystkich robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez Wykonawcę powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki dla zapewnienia równoważności materiałów.
II. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych + wersja elektroniczna (format pdf),
2) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
3) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
4) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w 2 egz.
III. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
V. Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia
VI. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy złożyć do 23.08. 2019 r w Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń w sekretariacie szkoły do godz. 15.00
Bliższych informacji udziela Kierownik Administracyjny SP nr 23 Miłosz Materna, tel. 607-773-258
VII. Kryteria oceny ofert
IX. Załączniki
UMOWA Nr ……. 2019
Zawarta w dniu ............................................ w Toruniu pomiędzy:
Szkołą Podstawową nr 23, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń
reprezentowanym przez:
Iwonę Muszyńską - Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 23
zwanym dalej „Zamawiającym”,
a
reprezentowaną przez:
- Prezesa
zwaną dalej „Wykonawcą”
§ 1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przebudowa schodów / wejścia do przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 23 w Toruniu.
2. W skład przedmiotu umowy wchodzi przebudowa istniejących schodów na podstawie projektu stanowiącego załącznik do umowy:
Odporność ogniowa schodów R60.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.
4. Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności:
§ 2
§ 3
Termin wykonania przedmiotu umowy: …………………………………………………………………..
§ 4
1. Wynagrodzenie za wykonanie powierzonej pracy ma charakter ryczałtowy i wynosi zł brutto
( słownie: dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 00/100 ).
Cena zawiera podatek VAT.
2. Zapłata faktury nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy nr .............................................................................................................
§ 5
§ 6
Odpowiedzialność za wady:
1. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie o wadach przedmiotu umowy w ciągu 21 dni od dnia ich ujawnienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od powiadomienia usunąć na własny koszt wady lub błędy w przedmiocie umowy. Wyjaśnianie tych błędów odbędzie się pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i realizatorem robót.
§ 7
1) w przypadku wykonania przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub niezupełny, w szczególności, jeżeli w związku z tym zajdzie konieczność wykonania przez realizatora robót budowlanych realizowanych na podstawie kosztorysu będącego przedmiotem niniejszej umowy – robót dodatkowych lub zamiennych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % wartości robót dodatkowych lub zamiennych,
2) w przypadku niewykonania przedmiotu umowy w określonym w § 3 terminie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1 % ustalonego wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia,
3) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % ustalonego wynagrodzenia brutto,
4) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % ustalonego wynagrodzenia brutto.
§ 8
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej /aneksu/ pod rygorem nieważności.
§ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
§ 10
Dla rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia i realizacji umowy, strony zwracać się będą do Sądu w Toruniu.
§ 11
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Zamawiający Wykonawca
Publikacja dnia: 09.08.2019
Dokument z dnia: 09.08.2019
Dokument oglądany razy: 521