A
AA
AAA
A
A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
SP 23 Toruń
SP 23 Toruń
BIP.gov.pl

    OFERTY PRACY

    ZARZĄDZENIE NR 90 PREZYDENTA MIASTA TORUNIA z dnia 31.03.2025 r.
    w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów niektórych publicznych
    jednostek oświatowych w Toruniu.
    Na podstawie art. 63 ust. 1 i 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
    (Dz. U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.1)), § 1 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Edukacji
    Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428), § 1, § 2, § 6 i § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2023 r. poz. 2578) oraz § 2 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 10 stycznia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2023 r. poz. 108), zarządza się, co następuje:

    § 1
    1. Ogłasza się konkursy na stanowiska dyrektorów publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej i publicznych szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Toruń, zwanych dalej „publicznymi jednostkami oświatowymi”, tj.:
    1) Szkoły Podstawowej nr 23 w Toruniu przy ul. Osikowej 11 – stanowisko wolne od dnia 1 lipca 2025 r.,
    2) Przedszkola Miejskiego nr 15 w Toruniu przy ul. Bażyńskich 22 – stanowisko wolne
    od dnia 1 września 2025 r.,
    3) II Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu przy ul. Kosynierów Kościuszkowskich 6 –
    stanowisko wolne od dnia 1 września 2025 r.,
    4) IV Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu przy ul. Warszawskiej 1/5 – stanowisko
    wolne od dnia 1 września 2025 r.
    Stanowisko dyrektora publicznej jednostki oświatowej, o której mowa w pkt 1 zostanie
    powierzone na okres od dnia 1 lipca 2025 r. do dnia 31 sierpnia 2029 r., natomiast stanowiska dyrektorów publicznych jednostek oświatowych, o których mowa w pkt 2, 3 i 4 zostaną powierzone na okres od dnia 1 września 2025 r. do dnia 31 sierpnia 2030 r.
    2. Do konkursu na stanowisko dyrektora publicznej jednostki oświatowej może przystąpić:
    1) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:
    a) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy:
    − licencjat, inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje
    do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, z wyjątkiem
    przedszkola specjalnego lub danej szkole podstawowej, z wyjątkiem szkoły
    podstawowej specjalnej albo
    _______________________________________________________________________
    1) zmiana tekstu jednolitego wymienionej ustawy została ogłoszona w Dz. U. z 2024 r. poz. 854, poz. 1562, poz. 1635 oraz poz. 1933)


    − magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie pedagogiczne
    i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole
    podstawowej, szkole ponadpodstawowej lub placówce,
    b) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia
    magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny
    z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek
    doskonalenia nauczycieli,
    c) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela
    lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
    d) uzyskał:
    − co najmniej bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy przed
    przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a jeżeli nie przeprowadzono
    konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora1 lub
    − w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie
    ostatnich czterech lat pracy w uczelni przed przystąpieniem do konkursu
    na stanowisko dyrektora, a jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed
    powierzeniem stanowiska dyrektora,
    e) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku
    kierowniczym,
    f) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    g) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76
    ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2024 r. poz. 986),
    a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art.
    276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
    (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu
    postępowanie dyscyplinarne,
    h) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
    przestępstwo skarbowe,
    i) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego,
    j) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami
    publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.
    o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r.
    poz. 104),
    k) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną
    na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim
    (Dz. U. z 2024 r. poz. 1556), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego
    stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest
    tłumaczem przysięgłym języka polskiego,
    2) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym
    kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium
    oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, spełniający wymagania określone w ust. 2 pkt.1 z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy,


    1 Do dnia 31 sierpnia 2027 r. za spełnienie wymogu uzyskania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora publicznej jednostki oświatowej, a jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora, uznaje się również uzyskanie pozytywnej oceny dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku przed przystąpieniem do konkursu
    na stanowisko dyrektora publicznej jednostki oświatowej, a jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora.


    3) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku innym niż określne
    w ust. 2 pkt. 2, na którym realizowane są zadania z zakresu oświaty, w urzędzie organu
    administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej
    Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, lub na stanowisku,
    na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji
    samorządowej, spełniający wymagania określone w ust. 2 pkt.1 z wyjątkiem wymogu
    posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy,
    4) nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku
    świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach
    zawodowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 854 z póź. zm.), spełniający wymagania określone
    w ust. 2 pkt. 1 z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy,
    5) osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
    a) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw
    członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
    o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz
    Konfederacji Szwajcarskiej,
    b) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier
    lub równorzędny,
    c) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy
    na stanowisku kierowniczym,
    d) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
    e) spełnia wymagania określone w § 1 ust. 2 pkt 1 lit. b, e, f, h, j oraz k.

    § 2
    1. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
    1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju
    publicznej jednostki oświatowej, zawierające od 1500 do 2000 słów napisanych czcionką
    w rozmiarze 12,
    2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
    a) stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
    b) stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego albo
    c) stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby
    niebędącej nauczycielem,
    3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
    a) imię (imiona) i nazwisko,
    b) datę i miejsce urodzenia,
    c) obywatelstwo,
    d) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
    4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
    potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w § 1 ust. 2
    pkt. 1 lit. c lub § 1 ust. 2 pkt 5 lit. c (świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu
    lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia),
    5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
    potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia
    studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich
    lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo
    świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
    6) w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem
    kopii:
    − dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie
    z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2024 r. poz. 1556),
    − dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia polska lub
    − dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego
    języka polskiego,
    7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
    kierowniczym,
    8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
    9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne
    przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
    z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1 lit. j,
    11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy
    z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
    bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r.
    poz. 1632 z późn. zm.) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły
    urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
    12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia
    nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;,
    13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy
    lub oceny dorobku zawodowego – z wyjątkiem kandydatów, o których mowa § 1 ust. 2
    pkt 2 – 5,
    14) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której
    mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1 lit. g,
    15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni
    praw publicznych,
    16) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu i wyrażenie przez kandydata zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Miasta Toruń przy ul. Wały Generała Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, email: iod@um.torun.pl,
    reprezentowany przez Prezydenta Miasta, zgodnie z art. 6 ust.1. lit. c oraz art. 9 ust. 2
    lit. b i art. 10 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r., dla potrzeb naborów ofert na stanowiska dyrektorów publicznych
    jednostek oświatowych.


    2. Na żądanie organu prowadzącego publiczną jednostkę oświatową, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt: 4 – 7 oraz 12 i 13.

    § 3
    1. Ofertę na stanowisko dyrektora publicznej jednostki oświatowej należy składać
    w terminie podanym w załączniku do zarządzenia, w zamkniętej kopercie – z podanym
    imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, telefonem kontaktowym i adresem
    e-mail oraz dopiskiem "Konkurs na stanowisko dyrektora ………………………. w Toruniu”.
    2. Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr
    i Płac Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
    3. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
    4. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do siedziby Urzędu Miasta Torunia.

    § 4
    1. Konkursy przeprowadzą komisje konkursowe powołane przez Prezydenta Miasta Torunia.
    2. O terminie i miejscu przeprowadzenia poszczególnych postępowań konkursowych
    kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

    § 5
    Kandydaci dopuszczeni do postępowania konkursowego, w celu przedstawienia swojej
    koncepcji funkcjonowania i rozwoju publicznej jednostki oświatowej, podczas rozmowy
    z komisją konkursową będą mieli możliwość wykorzystania np. prezentacji multimedialnej.

    § 6
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
    Klauzula informacyjna:
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W
    – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, że:
    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Torunia z siedzibą na ul. Wały
    gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 c, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO w celu przeprowadzenia konkursu oraz podjęcia działań przed powierzeniem stanowisko dyrektora jednostki oświatowej, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej.
    3) Pani/Pana dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom
    uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe
    możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora
    tzw. podmiotom przetwarzającym, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, jednakże
    przekazanie Pani/Pana danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią
    ochronę Pani/Pana praw.
    4) Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego
    etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
    5) Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych, może je Pani/Pan
    sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Ma Pani/Pan także prawo żądania usunięcia
    lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    a także prawo do przenoszenia danych.
    6) Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale ich nie podanie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w naborze.
    7) Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    8) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
    9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
    10) Powierzenie stanowiska dyrektora ww. jednostki oświatowej następuje w drodze zarządzenia Prezydenta Miasta i zostanie upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl przez okres co najmniej 3 miesięcy.
    Prezydent Miasta Torunia

    (-) Paweł Gulewski


    Załącznik do zarządzenia nr 90 PMT z dnia 31.03.2025 r.
    Lp. Nazwa jednostki oświatowej Adres jednostki oświatowej Termin składnia ofert
    – do dnia do 07.05.2025 r. (włącznie):
    1 Szkoła Podstawowa nr 23 Toruń, ul. Osikowa 11
    2 Przedszkole Miejskie nr 15 Toruń, ul. Bażyńskich 22
    3 II Liceum Ogólnokształcące Toruń, ul. Kosynierów Kościuszkowskich 6
    4 IV Liceum Ogólnokształcące Toruń, ul. Warszawska 1/5

     

    Prezydent Miasta Torunia
    (-) Paweł Gulewski

     

    Ogłoszenie zamieszczone jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Torunia.

    link do ogłoszenia: https://bip.torun.pl/oferta-pracy/59426/konkursy-na-stanowiska-dyrektorow-niektorych-publicznych-jednostek-oswiatowych-w-toruniu

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                                                

    Toruń, 31.10.2023 r.

    Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej      nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu

     

    Stosownie do art. 15 ust 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022 r. poz 530) informuję, że wyniku naboru na stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 23 w Toruniu została wybrana:

     

    Pani Ilona Stasińska, zamieszkała w Toruniu

     

    Uzasadnienie wyboru: Pani Ilona Stasińska spełnia wymagania ustalone w Zarządzeniu nr 11/2023 Dyrektora SP 23 w Toruniu z dnia 25.09.2023 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze. W wyniku postępowania kwalifikacyjnego ww. osoba wykazała się wiedzą, a także odpowiednimi predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne w pracy na stanowisku urzędniczym w Szkole.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze na stanowisku specjalisty d/s administracji w SP nr 23 im. KOU w Toruniu  ul. Osikowa 11

    Do naboru może przystąpić osoba spełniająca wymagania określone w art. 6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 530) oraz posiadająca niżej wymienione kwalifikacje:

     

    1. Wykształcenie:

    niezbędne: wyższe,

    preferowane: administracja/prawo/ekonomia

     

    2. Staż pracy i doświadczenie zawodowe:

    niezbędny: co najmniej roczny staż pracy na stanowisku urzędniczym

    preferowany: co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z administracją i obsługą pracowników oświaty,

     

    3. Wiedza specjalistyczna:

    niezbędna: znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, korespondencji, przepisów prowadzenia spraw kadrowych, pakietu MS Office (szczególnie Excel), Outlook, Word, obsługa Uonet+Vulcan

    dodatkowa: znajomość przepisów z zakresu ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Karta nauczyciela, ustawy o ochronie danych, ustawy Prawo Oświatowe

     

    4. Niezbędne predyspozycje osobowościowe:

    Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji interpersonalnych, samodzielne planowanie
    i organizacja pracy, skrupulatność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.

    5. Obsługa sekretariatu

    1. obsługa urządzeń biurowych;
    2. udzielanie informacji, w tym telefonicznie dotyczących bieżących spraw szkoły;
    3. przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie księgi korespondencji;
    4. przygotowywanie pism na polecenie dyrektora i wicedyrektora;
    5. przechowywanie: pieczęci i pieczątek, druków ścisłego zarachowania, księgi kontroli;
    6. przygotowywanie sprawozdań dla GUS, PEFRON, SIO, TCUW;
    7. przestrzeganie obowiązków zawartych w kodeksie pracy, statucie szkoły, regulaminie pracy oraz innych regulaminach obowiązujących w szkole;
    8. przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej oraz danych osobowych pracowników;      
    9. sumienne i terminowe wykonywanie zadań;
    10. przestrzeganie dyscypliny pracy;
    11. dbanie o dobro szkoły oraz ochrona jej mienia;
    12. przestrzeganie zasad współżycia społecznego;
    13. przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 

     

    6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

     

    1. prowadzenie spraw administracyjno - kadrowych nauczycieli oraz pracowników obsługii administracji;
    2. przygotowanie dokumentacji dla TCUW dotyczącej wynagrodzeń pracowników;
    3. przygotowywanie dokumentacji dotyczących nadgodzin nauczycieli;
    4. prowadzenie dokumentacji oraz obsługa zadań dotyczących świadczeń socjalnych;
    5. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy i akt osobowych nauczycieli oraz pracowników obsługi i administracji do czasu przekazania do archiwum szkoły;
    6. obsługa pracowniczych zwolnień lekarskich w programie Kadry Vulcan oraz e-Płatnik ZUS;
    7. sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem nauczycieli oraz pracowników obsługi i administracji;
    8. sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw kadrowych nauczycieli oraz pracowników obsługi i administracji;
    9. przygotowywanie pism i dokumentów związanych z zatrudnianiem i przechodzeniem na emeryturę i rentę nauczycieli oraz pracowników obsługi i administracji;
    10. wprowadzanie danych i obsługa programu Kadry Vulcan, Arkusz Vulcan;
    11. sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu; 
    12. obsługa systemu ISOD;
    13. prowadzenie i rozliczanie spraw związanych z pracami społecznie – użytecznymi na terenie szkoły; 
    14. prowadzenie i weryfikowanie list obecności pracowników administracji i obsługi;
    15. prowadzenie ewidencji odzieży roboczej

    7. Warunki zatrudnienia:

    1. umowa o pracę - w przypadku kandydata, którego będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas określony do 6 miesięcy,
    2. warunki dalszego zatrudnienia na czas określony są ustalane po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego.

     

    8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    1. liczba etatów: 1 etat,
    2. czas pracy: 40 godz. tygodniowo,
    3. usytuowanie stanowiska pracy: biuro w budynku szkolnym, schody.

     

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w SP nr 23, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

    9. Dokumenty aplikacyjne:

    Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisku uczestnicy naboru przedkładają:

    1. motywację przystąpienia do naboru,
    2. życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą:

    „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Szkołę Podstawową nr 23 im. KOU z siedzibą przy ul. Osikowej 11 w Toruniu”,

    1. dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
    2. dokumenty potwierdzające staż pracy, (świadectwa pracy, zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.),
    3. wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy,
    4. oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1, ust. 3 pkt. 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530)
    5. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
    6. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.

     

    Wszystkie dokumenty sporządzane przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

    Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.

    Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672, ze zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.

     

    10. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:

    Termin składania ofert: do dnia 13.10.2023 r.  do godz. 14:00,

    Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Publiczny nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze w SP nr 23 im. KOU” w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 23 im. KOU w budynku przy ul. Osikowej 11 w Toruniu – parter lub listownie na adres: Szkoła Podstawowa nr 23 im. KOU, ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń

    W przypadku wysłania dokumentów pocztą tradycyjną, liczy się data wpływu do SP nr 23.

     

    11. Klauzula informacyjna:

    Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby ul. Osikowa 11 87-100 Toruń, e-mailowo sp23tor@sp23.edu.torun.pl, telefonicznie 5606458944

     

    W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo na adres: rodo1@tcuw.torun.pl

     

    Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest również pod adresem: Toruńskie Centrum Usług Wspólnych, pl. Św. Katarzyny 9, 87-100 Toruń.

    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Szkoła Podstawowa nr 23 im. KOU będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Szkoła zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.

    Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

    Żądanie usunięcia danych w zakresie wynikającym z art. z art. 221 Kodeksu pracy jest równoznaczne
    z rezygnacją udziału w naborze.

    Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

    Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych,
    w terminie 1 miesiąca po rozstrzygnięciu naboru.

    Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.

    W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  6 miesięcy.

    Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 530) informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl, www.sp23.torun.pl/bip/

    Szkoła Podstawowa nr 23 im. KOU w Toruniu informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

    [1]Art. 221  ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) (dalej: Kp) oraz  Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz. 2369) a także zapisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

    [2]Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne  rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    [3]Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

    [4]Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

     

    O zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.

     

    Toruń, 28.09.2023 r.

    Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 23 im. KOU w Toruniu

    Iwona Muszyńska

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 23 im. KOU

    Na podstawie Zarządzenia NR 72 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 31.03.2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów niektórych publicznych jednostek oświatowych w Toruniu ogłaszamy konkurs na stanowisko dyrektora szkoły w SP nr 23 im. KOU.

    Szczegółowe informacje w treści w/w zarządzenia pod linkiem:

    https://bip.torun.pl/zarzadzenie/53784/zarzadzenie-nr-72-2023

     

    Iwona Muszyńska

    Dyrektor

    Szkoły Podstawowej nr 23

    ul. Osikowa 11

    87-100 Toruń

    tel. 56 645 89 44

    kom. 535 063 260

    www.sp23.torun.pl

    facebook SP 23<https://www.facebook.com/SP23-w-Toruniu-1567341066907712>

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Ad Min
    Publikacja dnia: 01.04.2025
    Podpisał: Miłosz Materna
    Dokument z dnia: 01.04.2025
    Dokument oglądany razy: 2305
MegaBIP free (2.09)