NAUCZANIE ZINTEGROWANE
Nauczanie zintegrowane to zajęcia w klasach I-III prowadzone przez wychowawcę klasy. Podczas nich uczniowie zdobywają umiejętności kluczowe dla późniejszego skutecznego zdobywania wiedzy i umiejętności. To na tych zajęciach, w ramach edukacji polonistycznej dzieci uczą się czytania i pisania oraz pięknego wypowiadania się, rachują, rozwiązują zadania z treścią, poznają figury geometryczne i korzystają z zegara na zajęciach edukacji matematycznej. Przechodząc edukację środowiskową zdobywają coraz bogatszą wiedzę o otaczającym środowisku, uczą się poruszania się po budynku szkolnym i okolicy, dowiadują się, jak zachowywać się na ulicy i w środkach komunikacji, by być bezpiecznym. Uczniowie doskonalą także swoją sprawność manualną i ruchową na zajęciach artystycznych i sportowych. Wychowawczyni jest prawdziwym przewodnikiem swojej grupki, towarzyszy dzieciom cały czas, dba o ich bezpieczeństwo i samopoczucie w szkole.
JĘZYK ANGIELSKI
Nauczanie języka angielskiego rozpoczyna się już w kl. I. Głównym celem nauczania dzieci jest zainteresowanie nauką języka angielskiego, uwrażliwienie na język angielski spotykany w życiu codziennym i wykształcenie zachowań sprzyjających przyswajaniu języka. Dlatego też kładziemy nacisk na zdobycie umiejętności rozumienia języka mówionego, samodzielnego tworzenia prostych wypowiedzi, komunikowania się zgodnie z wymogami sytuacji ze zwróceniem uwagi na poprawność gramatyczną i językową, rozwijanie u uczniów ciekawości, otwartości i tolerancji w stosunku do różnych kultur, zapoznanie z tradycjami i zwyczajami krajów anglojęzycznych.
REKREACJA
Zajęcia rekreacyjno-zdrowotne będą okazja do dobrej zabawy, podczas której poznasz nowe gry i ćwiczenia. Zadbasz o swoja sprawność fizyczną i dowiesz się, co zrobić, żeby wyrosnąć na zdrowego, dużego i wysportowanego człowieka. Nauczyciel wyjaśni ci wiele ciekawych zjawisk dotyczących Twojego ciała - np dlaczego, gdy biegniesz szybciej bije Twoje serce. W zabawach, w których będziesz brać udział, będą wykorzystywane przeróżne piłki, hulajnogi, deskorolki, chusta animacyjna oraz wiele innych przyborów i przyrządów.
GIMNASTYKA KOREKCYJNA
Celem zajęć gimnastyki korekcyjnej jest wyrabianie u dziecka nawyku prawidłowej postawy ciała; harmonijny rozwój fizyczny poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia ogólnorozwojowe; nauka umiejętności korygowania wady poprzez rozciąganie grup mięśni przykurczonych i wzmacnianie osłabionych; nauka prawidłowego oddychania w czasie wykonywania ćwiczeń w celu zwiększania pojemności życiowej płuc oraz wydolności narządu oddychania; opracowanie przykładowych zestawów ćwiczeń domowych przeciw poszczególnych wadom. Zajęcia odbywają się bezpośrednio przed lub po lekcjach.
RELIGIA
Na lekcji religii uczniowie nie tylko zdobywają wiedzę, ale kształtują umiejętności i nawyki niezbędne w życiu religijnym. Odbywa się to z wykorzystaniem metod aktywizujących. Uczniowie włączają się w życie wspólnoty Kościoła poprzez przygotowanie liturgii mszy świętej.