Konkurs talentów dla uczniów toruńskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych
GWIAZDY GRODU KOPERNIKA III edycja
ORGANIZATORZY
Organizatorem konkursu jest Gmina Miasta Toruń.
Współorganizatorzy: Ognisko Pracy Pozaszkolnej – Dom Harcerza w Toruniu, Szkoła Podstawowa nr 23 im. KOU w Toruniu oraz Teatr Baj Pomorski w Toruniu
CEL KONKURSU
Celem konkursu jest promowanie talentów uczniów toruńskich szkół wśród mieszkańców miasta, świętowanie Ogólnopolskiego Dnia Praw Dziecka oraz podkreślanie wartości praw dziecka – w tym prawa do wyboru sposobu spędzania wolnego czasu i rozwijania swoich pasji.
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?
Konkurs skierowany jest do uczniów toruńskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Uczestnicy będą oceniani w 4 kategoriach wiekowych:
- 
klasy I–III szkół podstawowych, 
- 
klasy IV–VI szkół podstawowych, 
- 
klasy VII–VIII szkół podstawowych, 
- 
szkoły ponadpodstawowe. 
➡️ Do konkursu można zgłosić się indywidualnie (za pośrednictwem szkoły lub samodzielnie).
➡️ Udział w konkursie jest dobrowolny.
ZADANIE KONKURSOWE
🎬 Zadaniem uczestnika jest nagranie krótkiego filmu (maksymalnie 3 minuty), w którym zaprezentuje swój talent.
Może to być: śpiew, taniec, gra na instrumencie, sport, sztuki wizualne, aktorstwo, zdolności manualne, inne pasje i umiejętności.
Wytyczne dotyczące filmu:
- 
długość maksymalna: 3 minuty, 
- 
jakość nagrania: minimum 1080p, 
- 
film powinien być umieszczony w serwisie YouTube (jako publiczny lub niepubliczny), 
- 
jak dodać film?--> https://www.youtube.com/watch?v=DCwdJOhcYKc 
- 
treść filmu nie może naruszać praw autorskich ani dóbr osobistych innych osób. 
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?
- 
Przygotuj filmik i umieść go na YouTube. 
- 
Wypełnij formularz zgłoszeniowy online: 
 👉 https://forms.office.com/e/FKMhU9D3Lw
- 
Do formularza dołącz: - 
skany lub zdjęcia wypełnionej karty zgłoszenia i klauzuli informacyjnej (pobierz), 
- 
link do swojego filmu. 
 
- 
📅 Termin zgłoszeń: 30 września 2025 r. do 23:59
ETAPY KONKURSU
I Etap – zgłoszenie uczestników
Uczestnicy przesyłają formularz z linkiem do filmu i kartą zgłoszenia.
II Etap – weryfikacja zgłoszeń
Kapituła konkursowa wybierze maksymalnie 5 osób z każdej kategorii (łącznie do 20 uczestników).
W przypadku mniejszej liczby zgłoszeń w danej kategorii – możliwe jest zwiększenie liczby zakwalifikowanych w innej.
III Etap – spotkanie z kapitułą konkursową
- 
Rozmowa uczestników o pasjach i talentach, 
- 
Obrady jury, 
- 
Wyłonienie laureatów i osób wyróżnionych. 
NAGRODY
🥇 W każdej kategorii przyznane zostaną:
- 
tytuł Laureata, 
- 
jedno Wyróżnienie, 
- 
pozostali uczestnicy finału otrzymają tytuł Finalisty. 
💰 Dla laureatów i osób wyróżnionych przewidziano wspaniałe nagrody!
REGULAMIN, PLAKAT, KARTA ZGŁOSZENIA
KARTA ZGŁOSZENIA I KLAUZULA INFORMACYJNA
Nie czekaj – zgłoś się i pokaż swój talent całemu miastu! 🌟





