Podczas zdalnej edukacji „Promyczki” rozpoczęły pracę projektową „Otwieramy restauracje", a finał nastąpił stacjonarnie w przedszkolu. Dzieci tworzyły własny plan działań i zdobywały wszystkie niezbędne informacje oraz poznały zasady przedsiębiorczości w tym temacie. Ustaliły, jakich pracowników musiałyby zatrudnić w swoich lokalach oraz jakie umiejętności powinni posiadać przedstawiciele tych zwodów. Tworzyły logo swoich restauracji, kartę dań oraz serwowane potrawy. Przypomniały sobie zasady savoir vivre , ale też poznały zakodowany język, jakim można porozumiewać się z kelnerem i wykorzystują go teraz podczas posiłków w przedszkolu. Podczas finału projektu „Promyczki” wcielały się w rolę kelnera, serwowały przygotowane dania. Każdy biorący udział w scence wykazał się umiejętnością właściwego zachowania, stosowaniem zwrotów grzecznościowych. Była też oczywiście matematyka, gdyż kelner wystawiał rachunek, a klient musiał zapłacić za swoje zamówienie. Koniec projektu, nie oznacza końca działań, w sali "Promyczków" toczą się one dalej.