“Astronomiczne nominacje” – “Promyczki” na drodze do szkoły

  • A
  • AA
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • 259122483_775413987195328_4283362164878818698_n
  • 272930529_1317568972057280_7679103417810615749_n
  • 273027606_427793469083005_3279183137472699370_n
  • 273052676_316886240245251_2763724875273318313_n
  • 273056294_462305922040194_4493082809740840227_n
  • 273190361_1428038004282309_4449327161248886373_n
  • 273204880_2962159820754851_2854525483853121812_n
  • 273213369_452603146574166_2783911615396383815_n
  • 273223142_1410965929349085_5971769803684197570_n
  • 273463635_2052303908276993_1191574933996937644_n

Przez cały rok Promyczki podejmują różnorodne działania, by wrześniowa adaptacja w klasie pierwszej przebiegała jak najlepiej. Oceniają samodzielnie swoje umiejętności i organizują czas potrzebny do utrwalenia i zdobycia nowych. Podczas realizacji ostatniego projektu zaplanowały finał w postaci "Astronomiczne nominacje" do lotu. Stworzyły spisaną lub narysowaną listę wszystkich umiejętności, jakie każdy uznał za istotne po całym tygodniu. Dzieci nazwały to paliwem zbudowanej przez siebie rakiety. Dzięki takiemu napędowi mogły spokojnie odbyć lot w celu badania wszechświata. Obok najrozmaitszych obszarów, jakich dotykały zajęcia, ogromnie ważna była dla Promyczków współpraca oraz ocena własnych umiejętności z wykorzystaniem zegara daltońskiego. Kiedy montowały karteczki z "paliwem" , stwierdziły : " Proszę pani, my tak dużo potrafimy, że aż trudno wszystko zmieścić ".  Takie budowanie poczucia wartości i oceny siebie, ale także informacje zwrotne od pani i innych dzieci. Później oczywiście współpraca w konstruowaniu pracy przestrzennej i pamiątkowe zdjęcia.

Komentowanie jest niedostępne.