Pierwszy Dzień Wiosny i projekt Promyczków “Wiosenni styliści”

  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • 49
  • 42
  • 1
  • 2
  • 4
  • 5
  • 12
  • 13
  • 275795689_1105683000275358_3866866525768517784_n
  • 275786696_1695016204195284_4356749783358982878_n
  • 16
  • 17
  • 275851485_1001310737476169_7616536412565119962_n
  • 275913726_375276297782228_5274436941102483609_n
  • 275846941_1045157342735763_7755992677664400642_n
  • 277218232_705542640628240_4678626617262851511_n
  • 277316170_1582703698764177_8076009401393290762_n
  • 277358560_719013409094381_1096561078382777387_n

Przez cały tydzień poprzedzający nadejście wiosny Promyczki pracowały nad projektem "Wiosenni styliści". Celem działań przedszkolaków było stworzenie pełnej stylizacji dla Pani Wiosny. Były projekty i wykonanie strojów, fryzur oraz makijażu. Forma prezentacji na wybiegu była decyzją zespołów. Należało także dobrać odpowiednią muzykę, nadać tytuł kolekcji i opatrzeć komentarzem prezentowaną stylizację. Przedszkolaki dowiedziały się, czym zajmuje się projektant ubrań, fryzjer, makijażysta. Ustaliły niezbędne dla każdego z zawodów umiejętności. Było przy tym wesoło i zaskakująco, bo pojawiały się takie nawet czasem nieoczywiste.  Ponadto okazało się, że je wszystkie doskonalimy w naszej grupie. Ważne w tych działaniach było także zawarcie wiosennego rytmu w dowolnym elemencie kolekcji oraz dobranie muzyki do charakteru postaci. Ekspresja twórcza, werbalne i niewerbalne środki wyrazu. Szereg samodzielnych rozwiązań i decyzji co do sposobów prezentacji stworzonej kolekcji. Samodzielne pisanie stworzonych dla kolekcji tytułów. Posługiwanie się miarą i linijką. Nawet planowanie poprzez spisanie na kartce wszystkich elementów niezbędnych na wybieg. Dzielenie się umiejętnościami pomiędzy zespołami i wzajemna pomoc również, gdyż każdy pracuje innym tempem. Stworzenie stosownego komentarza do kolekcji i zaprezentowanie zaproszonej na wydarzenie widowni.  Przebieranie, makijaże, fryzury....  Oprawa wybiegu zrobiona przez wszystkich razem i ogrom radości. Dzięki temu Promyczki stworzyły wiosenną dekorację w sali i dołączyły do szkolnego konkursu ogłoszonego prze SU. Wyeksponowały też samodzielnie założony ogródek w kąciku przyrodniczym.

 

Komentowanie jest niedostępne.