Iskierki rozwijają daltońskie skrzydła – kształtowanie postaw u najmłodszych

  • 311499637_10221550962910337_1890441691889009114_n
  • 311133986_574825454401323_3624992610490623455_n
  • 311289388_10221550958710232_7046422299066158917_n
  • 311420325_10221550959750258_6462963368823461375_n
  • 311616353_10221550962150318_355332370916553862_n
  • 311452087_10221550963230345_4549390499937948226_n
  • 311457802_10221550963390349_6389245518606251061_n
  • 311465753_10221550963990364_2871894508497531395_n
  • 311495007_10221550961190294_711500706799136074_n
  • 311607952_10221550959110242_6829205132232573052_n
  • 311737254_10221550961990314_6193441449396704724_n
  • 311662295_10221550960790284_8480986656720078806_n
Niezmiernie miło jest patrzeć na Iskierki tak chętnie kształtujące swoje kompetencje w daltońskim duchu. Rozwijają skrzydła w niezwykłym tempie. Już samodzielnie odnoszą po skończonym posiłku te naczynia, które na chwilę obecną są bezpieczne. Pracujemy planem podczas zajęć, co pokazujemy. Iskierki porządkują na koniec dnia bidony, a także porządkują razem z panią salę po wspólnych zajęciach. Pani Iskierek z radością patrzy na to, co już się wydarza, a co wcale łatwe nie jest - udzielanie pomocy innym, ale i proszenie o nią, wspieranie, empatia. Nie tylko proszenie o pomoc dorosłego, ale i koleżankę czy kolegę. Mimo, że są to najmłodsze przedszkolaki, to już się tak zadziewa! Zadziewa naturalnie. Dzieci uczą się też od siebie wzajemnie. Wykorzystywane są w tym celu zdjęcia przesyłane przez rodziców czy przynoszone przez dzieci książki oraz własne doświadczenia, dla prezentacji których zawsze znajduje się przestrzeń u Iskierek.

Komentowanie jest niedostępne.