Zachwyty, plan daltoński i radosne uczenie się zaklęte w pachnących mydełkach Iskierek

  • A
  • B
  • C
  • 327163792_664802365436322_502143344208582730_n
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I

W tygodniu poprzedzającym Dzień Babci i Dziadka Iskierki samodzielnie wykonywały  upominki dla swoich najbliższych – mydełka zapachowe. Było bardzo odkrywczo, bo dzieci uczą się poszukiwania odpowiedzi na trudne pytania. To bardzo rozwija myślenie, wzbogaca język, kreatywność dzieci, a wielozmysłowe doznania są wielkim sprzymierzeńcem uczenia się. Było dużo pytań i zagadek słownych naprowadzających Iskierki na odkrycie, że to będą mydła. Zagwarantowanie czasowej przestrzeni to także bardzo ważny element dla samodzielnego myślenia i odkrywania podczas zajęć. Każdy układał w foremkach płatki suszonych kwiatków, a następnie zatopione to zostało w płynnej glicerynie. Celem były upominki dla babci i dziadka, ale wszystko, co działo się przy okazji, to szereg różnorodnych kompetencji. Teraz już coraz więcej zadań mają pani pomocnicy. Zosia z Emilkiem podawali dzieciom foremki, rozkładali ręczniczki. Doskonaliliśmy matematykę. Nie tylko ładnie już przeliczamy, ale fantastycznie przygotowani jesteśmy do dodawania i odejmowania. Pomagamy w sprzątaniu po zajęciach, nawet sami zamiatamy. Współpraca cudowna.

Komentowanie jest niedostępne.