Ósmoklasisto! Czas na wybór szkoły
Komunikat i zarządzenie Dyrektora oraz wytyczne GIS
Nasze sposoby na nudę 5c
Dzień Ziemi w przedszkolu – zajęcia rodzinne.
Do tegorocznych obchodów Dnia Ziemi wykorzystaliśmy obecny rodzaj edukacji przedszkolaków. To, co wstępnie wydawało się trudne, okazało się plusem w organizacji zajęć rodzinnych w różnych grupach jednocześnie. Rodzice „Gwiazdek” stworzyli scenariusz działań, do realizacji którego zaprosili pozostałe grupy. Zrealizowaliśmy zadanie konkursowe „Przedszkola Małych Odkrywców”. Rodzice „Iskierek” i „Słoneczek”, dzięki współpracy wychowawców, otrzymali punkty obchodów i także świętowali Dzień Ziemi. Dzieci miały okazję wysłuchać wiersza nagranego przez jedną z mam „Gwiazdek”, zagrać w interaktywną grę, obejrzeć film edukacyjny oraz projektować „Eko-plecak”. Pojawiły się też inne aktywności, jak wykonywanie plakatów czy sprzątanie bezpiecznych miejsc. Był to także dzień, w którym sfinalizowano składanie prac konkursowych: "Wiosenne kwiaty” z upcyklingu oraz „Zwierzątko ze starych płyt”. Twórczość swą udostępnili: grupa „Iskierki” – Tymek Waszak, Adrian Pomastowski , grupa „Słoneczka" - Zuzia Lewalska i Lilka Sobecka, grupa „Gwiazdki” – Adaś Mazurek, Wojtek Kowalczyk i Mateusz Kowalczyk, Julka Sztangierska, Marcel Kulkowski, Hania Waszak, Helenka Jesiółkowska, Natasza Kowalik, Olek Gąska i Maja Gąska, Ania Siołkowska, Gaja Tondel. Mimo trudności udało nam się połączyć siły i świętować wspólnie ?
Trochę SŁOŃCA od Naszych Ósmoklasistów ☀️☀️☀️! Bądźmy dobrej myśli!!!

Przypominamy o naborze do klasy IV sportowej o profilu karate
Klasy 8: Katalog szkół branżowych i technicznych
Zasady funkcjonowania boiska Orlik od 04.05.2020
Trzecia rocznica współpracy “Gwiazdek” i “Zdobywców”. Światowy Dzień Świadomości Autyzmu.
2 kwietnia "Gwiazdki" i dzieci z Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego Zdobywcy obchodziły Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, dlatego obowiązującym w stroju był kolor niebieski. Dla wszystkich był to również dzień szczególny z uwagi na rocznicę trzyletniej, owocnej współpracy. Dlatego w zajęciach i wydarzeniach przywołane zostały wspomnienia tych wyjątkowych działań. Było o pierwszych krokach tej przyjaźni, wspólnych obchodach różnych świąt oraz integracji podczas zabaw i edukacji, co pokazane jest w części materiału. W czasie oglądania fotografii, "Gwiazdki miały okazję porozmawiać o różnicach między nimi a ich kolegami i zrozumieć je jeszcze lepiej. Problem autyzmu zgłębili też rodzice i wychowawcy poprzez udostępnione filmy. Nie udało się niestety zaprezentować wspólnego przedstawienia z okazji Światowego Dnia Autyzmu, ale nie zamknęło to przedszkolakom drogi do świętowania. Przez cały dzień powstawały piękne prace nawiązujące swoją tematyką do wspomnianego występu o wiośnie, filmy oraz "torty" opatrzone serdecznymi pozdrowieniami. Wszystkie te wyrazy sympatii wraz z listem, zostały przesłane "Zdobywcom". "Gwiazdki" otrzymały jako dowód przyjaźni, od Pań pracujących z ich kolegami piosenkę, przy której najczęściej bawiono się podczas wspólnych spotkań. Dzieci zatańczyły przy niej w swoich domach. Wszyscy cenimy tę współpracę. Dlatego nie poddaliśmy się okolicznościom i stworzyliśmy więź, aby uczcić Światowy Dzień Świadomości Autyzmu oraz rocznicę znajomości. We wszystkich domach zagościło mnóstwo pięknych uczuć.